admin admin .

admin

نکات مهم در هنگام خرید مکمل بنزین

در هنگام خرید مکمل بنزین باید به یکسری نکات توجه نمود. به این ترتیب می‌توان محصول بهتری را خریداری کرد.

۱- برند مکمل بنزین
مکمل بنزین با کیفیت و استاندارد تاثیر مثبتی روی عمر موتور می‌گذارد و باعث افزایش آن می‌شود. بنابراین، در هنگام خرید مکمل بنزین بهتر است انتخاب خود را از بین برندهای معتبر انجام دهید. استفاده از مکمل‌های بی‌کیفیت و غیراستاندارد موجب کاهش عمر موتور و افزایش مصرف سوخت می‌شود.

۲- مقدار ترکیب با بنزین
معمولا شرکت‌های تولیدکننده، درصد ترکیب با بنزین را روی مکمل‌های بنزین درج می‌کنند. بنابراین در هنگام استفاده از محصول باید میزان درصد تعیین شده را با بنزین ترکیب کرد. اگر مقدار ترکیب از عدد درج شده کمتر باشد، اثرگذاری چندانی نخواهد داشت. در صورتی که بیش از مقدار تعیین شده باشد، قدرت انفجار درون سیلندر افزایش پیدا می‌کند و به اتومبیل صدمه وارد می‌شود.

۳- تاییدیه و استانداردها
قبل از خرید مکمل بنزین یا اکتان بوستر بهتر است به سایت سازنده مراجعه کنید و اطلاعاتی درباره محصول به دست آورید. معمولا این محصولات، تاییدیه و استانداردهای معتبری از کارخانه های پتروشیمی یا خودروسازی دارند.

۴- تاریخ انقضاء
یکی از مواردی که در هنگام خرید مکمل بنزین باید به آن توجه کنید، تاریخ انقضاء محصول است. استفاده از محصولاتی که تاریخ انقضاء آنها به سر رسیده است باعث آسیب به خودرو می‌شود.

۵- تولیدکننده کالا
شرکت‌های تولیدکننده، انواع مختلفی از مکمل‌های بنزین را روانه بازار می‌کنند. در این بین، فقط تعدادی از این شرکت‌ها می‌توانند مکمل‌های سوخت موردنیاز ماشین‌های پیشرفته را تولید کنند. این نوع مکمل‌های سوخت، ترکیبات پیشرفته ای دارند و قدرت موتور را بهبود می‌دهند. در کنار این موضوع، صدمه‌ای به سیستم سوخت‌رسانی، سنسورها و کاتالیست وارد نمی‌کنند.

۶- خرید مکمل بنزین از فروشگاه معتبر
برای اینکه خرید خوب و مطمئنی را تجربه کنید بهتر است مکمل بنزین یا اکتان بوستر موردنیاز خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

https://abanchemical.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۰۰:۱۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)